بست رویو

بست رویو ، اولین مرجع مقایسه کالاها برای کمک به خرید بهتر در ایران می باشد. هدف از راه اندازی این سایت، معرفی و بررسی و مقایسه بهترین کالاهای ایرانی و خارجی می باشد که منجر به ارتقا سطح دانش و انتخاب آگاهانه تر برای خرید می گردد. BestReview بصورت کاملا بی طرفانه به مقایسه کالاها پرداخته و به هیچ تولید کننده و یا وارد کننده ای وابسته نیست. در BestReviw برای هر کالا یک صفحه اختصاصی وجود دارد که در ابتدا یک راهنمای کامل خرید برای آن ذکر شده سپس در یک جدول ده محصول برتر مقایسه می شوند. در ادامه ده محصول برتر بصورت ریز بینانه بررسی و نقات قوت و ضعف هر محصول بیان می شود. تمامی محتوای این سایت کاملا اختصاصی بوده و توسط بهترین نویسندگان ایرانی در حوزه نقد و بررسی کالاها نوشته می شود. تیم BestReviw وسواس و تعهد فوق العاده بالایی در کیفیت مطالب و بی طرفی در انتخاب بهترین کالاها دارد.   منبع : https://bestreview.ir

دانلود رایگان تحقیق مدیریت آموزشی

&

تحقیق مدیریت آموزشی

RSS feed.

  • تحقیق مدیریت آموزشی
    تحقیق مدیریت آموزشیدسته: علوم انسانی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 54 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 34

    مقاله  مدیریت آموزشی تحقیق در مورد مقاله  مدیریت آموزشی فایل ورد مدیریت آموزشی تحقیق با عنوان مدیریت آموزشی دانلود رایگان مقاله آشنایی با مدیریت آموزشی

    قیمت فایل فقط 4,950 تومان

    خرید

    توضیحات :

    مقاله مدیریت آموزشی در 34 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

    بخشی از متن :

    مقدمه:

    مدیریت و رهبری از ارکان هر سازمان و جامعه ای است. مدیریت آموزشی، در بین سایر انواع مدیریت ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است. اگر آموزش و پرورش هر جامعه در راس همه مسائل جامعه باشد، مدیریت آموزشی نیز با همان منطق، جایگاه مهمی در بهسازی و توسعه ی جامعه دارد. اگر مدیران آموزشی یک جامعه دارای دانش و مهارت عای کافی باشند، بدون تردید ، نظام آموزشی نیز از اثربخشی، کارائی و اعتبار بالائی برخوردار خواهد بود.

    مدیریت آموزشی با پیدایش و تحول نظام های نوین آموزش و پرورش پدید آمد، آموزش و پرورش سنتی به دلیل سادگی و محدودیت، نیاز چندانی به مدیریت نداشت.

    در قرن حاضر، با توسعه آموزش عمومی، تاسیس مدارس و موسسات آموزشی بزرگ و متعدد، گوناگون شدن برنامه های آموزشی، پیچیده تر شدن امر آموزش و پرورش و تخصصی شدن آن، اهمیت و ضرورت سازمانهی و مدیریتفعالیت های آموزشی به تدریج آشکار گردید.

    مدیریت در آموزش و پرورش، مثل سایر انواع مدیریت، در ابتدا وظیفه نسبتا ساده ای تلقــــــی می شدکه شاید تنها شرط لازم برای ایفای آن داشتن تجربه کار بود. از این رو، اداره امور آموزشی و مدیریت مدارس، معمولا به افرادی که حداقل چند سال سابقه معلمی داشتند و از صلاحیت اخلاقی برخوردار بودند، سپرده می شد. به علاوه، منظور از مدیریت آموزشی، تفتیش و بازرسی، و ایجاد هماهنگی از طریق اعمال مقررات، نظارت و کنترل بود. مدیریت آموزشی، امروزه به مفهوم رهبری و راهنمائی و اصلاح و تغییر مورد نظر است. از این رو، نیل به اهداف عالی آموزش و پرورش در هر جامعه ای، مستلزم تجدید سازمان و نو اندیشی در مدیریت نظام آموزشی است.

    در جامعه ی ما به امر مدیریت سازمان های آموزشی، از نظر تربیت و ایجاد آمادگی های لازم در مسئولان، توجه زیادی نشده است. این کم توجهی نسبت به این امر خطیر، مشکلات مدیران رسمی تازه کار را موجب شده است. از طرفی چون لازم است هم عرض سایر امور اجتماعی، آموزش و پرورش نیز متحول گردد، لذا باید امور و مواردی که مسئولان و دست اندر کاران موسسات تربیتی با آنها سروکار دارند، دقیقا بررسی شود تا موجبات موفقیت آنان و تسهیل پیشرفت امر خطیر تعلیم و تربیت فراهم گردد.

    آموزش و پرورش که دارای هدف های معنوی و اقتصادی است، و سعی دارد که فرد را در تحقق آن هدف ها به فعالیت نهادی وا دارد، امروزه در بیشتر جوامع از اهمیت خاصی برخوردار است. اهمیت عمده ی نهاد آموزش و پرورش در نقش اجتماعی آن است که با توجه به سازندگی فرد برای خود، در آماده نمودن او جهت زندگی در میان انسان ها همت می گمارد.این نقش با دادن یک سری از دانستنی های ناشی شده از فرهنگ جمعی به فرد، برآورد می شود. بدین نحو، تعلیم و تربیت ضمن دادن آمادگی به شخص، جهت رفع نیاز های مادی و معنوی خود، در کمک به مرتفع ساختن حوایج جمعی نیز او را آماده می سازد.

    اجتماعی شدن فرد، در دوران زندگی به وسیله ی نهادها و موسسات مختلف که در تربیت کردن فرد دخالت دارند صورت می گیرد. بدین طریق که فرد در دوران کودکی، اول محیط خانواده ی خود را می شناسد، سپس محیط خویشاوندی در او تاثیر می گذارد، کم کم محیط خانوادگـــــی و خویشاوندی، جای خود را به آموزش و پرورش در مهد کودک و کودکستان می دهد. عمل تربیت در این محیط ها ، کاملا آگاهانه و به طور عمدی جلوه گر می شود.این محیط ها متفاوت از کانون خانوادگی هستند.

    تعلیمات ابتدائی پس از آموزش قبل از دبستان با چهره ای نمایان تر و سرعتی بیشتر، کودک را برای انطباق با زندگی آماده می سازد. این دوره که با ویژگی خاص خود، هیچ گونه تربیت شغلی را در بر ندارد، در اجتماعی کردن کودک حایز اهمیت خاصی است. تعلیمات پس از ابتدائی، شناخت و پرورش استعدادهای فرد را به عهده می گیرد و او را برای خود و جامعه کارآمد تربیت می نماید.

    توجه به وظیفه ی خطیر آموزشگاه، نقش مسولان و مدیران سازمان های آموزش­وپرورش­راجلوه گر ساخته و اجازه اظهار نظر می دهد که وظیفه مدیران در سطوح مختلف موسسات تربیتی در برنامه ریزی ها خلاصه نمی گردد، بلکه نظارت بر صحت اجرا، ارزشیابی، تعدیل و اصلاح آنها، ایجاد محیط مساعد جهت تربیت و تدارک وسایل لازم در رابطه با هدف و غیره، از اهم وظایف آنان به شمــار می آید.از این رو ارتباط مدیران مستقیم موسسات تربیتی با مدیران و مسئولان مختلف سازمان کلی تعلیم و تربیت نمی تواند از بحث مدیریت آموزش و پرورش به دور باشد. منظور از مدیران آموزشی، کلیه ی مسئولان و مجریانی هستند که دست اندر کار و ناظر بر صحت اجرای برنامه های تربیتی اجتماع می باشند.

    امید است که این تحقیق به نوبه ی خود بتواند، در شناخت بیشتر و بهتر مدیریت سازمان های آموزش و پرورش جامعه، قدمی مثبت باشد.

    مفاهیم و تعاریف مدیریت آموزشی:

    از آنجا که مدیریت آموزشی نیز در بر دارنده ی مفهوم کلی مدیریت در سازمان است، قبل از تعریف مدیریت آموزشی، به مفهوم کلی مدیریت می پردازیم.

    مدیریت در مفهوم کلی و عام آن، به شکل ها و با دیدگاه های متفاوت تعریف شده است. همه ی اندیشمندان مدیریت در یک نکته اتفاق نظر دارند و آن این است که مدیریت عامل رسیدن به اهداف سازمان می باشد.

    استونرمی گوید : مدیریت ، فرایند برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل کوشش های اعضای سازمان و استفاده از تمام منابع سازمان برای دست یابی به اهداف معین سازمانی است. بیشترین تاکید این تعریف بر وظایف اصلی مدیریت و استفاده از همه منابع و امکانات برای رسیدن به هدف های سازمانی می باشد.

    فلیپو مدیریت را ، هماهنگی همه منابع از طریق فراگرد های برنامه ریز ی و کنترل عملیات سازمان به طوری که هدف ها را بتوان به طور موثر و صرفه جویانه حاصل نمود، تعریف می کند. در این تعریف مدیریت مجموعه ای است که مهمترین کار او هماهنگی، برنامه ریزی و کنترل است.

    اساسی ترین نکته در تعریف فوق اصطلاحات موثر و صرفه جویانه است. موثر بودن کار مدیر یعنی دست یافتن به هدف ها و آنچه سازمان می بایست به آن برسد.

    صرفه جویانه یعنی اینکه برایند نتایج به دست آمده به طور قابل ملاحظه ای از برآیند منابع، نیروها، امکانات، انرژی و زمان مصرف شده بیشتر باشد.

    فرهنگ لغات بین المللی تعلیم و تربیت مدیریت آموزشی را به کار بردن تکنیک ها و روش های اداره ی سازمان های تربیتی با در نظر گرفتن هدف ها و سیاست های کلی تعلیم و تربیت تعریف می کند.

    کنزویچ، مدیر آموزشگاهی را چنین تعریف می کند: مدیریت آموزشگاهی ، فراینداجتماعی مربوط به هویت دادن، نگهداشتن، برانگیختن، کنترل کردنو وحدت بخشیدن تمام نیروهای رسمی و غیر رسمی انسانیو مادی سازمان یافته در یک نظام واحد و یکپارچه می باشد که برای دست یابی به هدف های از پیش تعیین شده طراحی شده است.

    وایلز، مدیریت و رهبری آموزشی را مترادف با تسهیل کنندگی می داند. او می گوید:

    رهبری آموزشی عبارت از یاری و مدد به بهبود کار آموزشی است و هر عملی که بتواند معلم را یک قدم پیش تر ببرد رهبری آموزشی خوانده می شود. این تعریف این نکته ی مهم را روشن می سازد که وظیفه اساسی مدیریت آموزشی کمک به فراهم آوردن زمینه ها و شرایط مناسب کار برای معلمین و دانش آموزان و در نتیجه پیشرفت امور آموزشی است.

    منظور اصلی مدیریت در هر سازمانی عبارت است از هماهنگ سازی کوشش های انسان و استفاده ی موثر از منابع دیگربرای تحقق هدف های سازمان. در موسسات آموزشی، این هدف ها مربوط به امور آموزش و پرورش و یادگیری است.

    پس منظور از مدیریت در سازمان های آموزشی، تحقق هدف های آموزشی و پیشبرد موثر آموزش و یادگیری است. مدیریت آموزشی گاهی مترادف با مدیریت به معنای عام تعریف می شود، مدیریت آموزشی عبارت است از برنامه ریزی، سازمان دهی، هدایت و کنترل کلیه ی امور و فعالیت های مربوط به آموزش و پرورش، و گاهی به معنی خاص مورد نظر است، یعنی مدیریت آن بخش از فعالیت های سازمان های آموزشی که مستقیما با امر آموزش و پرورش و یادگیری مرتبط است، از جمله، فعالیت های مربوط به برنامه های آموزشی، مواد و محتوای دروس، روش ها و وسایل آموزشی، مشاوره و راهنمائی تحصیلی، اقدامات آموزشی و پرورشی مکمل برنامه، امور معلمان و دانش آموزان.

    اگر از مفهوم تصمیم گیری کمک بگیریم، مدیریت آموزشی عبارت است از تصمیم گیری و اجرای تصمیمات درباره آموزش و پرورش.

    مدیریت آموزشی فرایندی است اجتماعی که با به کارگیری مهارت های علمی، فنی و هنری کلیه نیروهای انسانی و مادی را سازماندهی و هماهنگ نموده و با فراهم آوردن زمینه های انگیزش و رشد، با تامین نیازهای منطقی فردی و گروهی معلمان، دانش آموزان و کارکنان به طور صرفه جویانه به هدف های تعلیم و تربیت برسد. در تعریف فوق ، فرایند دارای سه ویژگی است:

    1) حالت کلی و تمامیت دارد، منظور این است که مدیریت دارای اجزاء و عناصرفراوانی است که یک مجموعه ی کلی را می سازند.

    فهرست مطالب :

    • مقدمه 3-1
    • مفاهیم و تعاریف مدیریت آموزشی 6-3
    • اهداف سازمان آموزشی 10-6
    • اهداف مدیریت آموزشی 13-10
    • توانائی های مدیریت آموزشی 15-13
    • مهارت های مدیریتی 15
    • وظایف اساسی مدیریت آموزشی 20-15
    • ویژگی های مدیریت آموزشی 21-20
    • تعریف رهبری آموزشی 21
    • وظایف رهبری آموزشی 22-21
    • مهارت های سه گانه مدیریت 23-22
    • ابعاد برنامه تربیت مدیر آموزشی 26-23
    • نظام آموزش و پرورش در ایران 27-26
    • مبانی قانونی، اهداف، سازمان و مدیریت آموزش و 29-27

    پرورش از انقلاب مشروطیت تا انقلاب اسلامی

    • نارسائی ها در عملکرد های نظام آموزشی 30-29
    • ارزشیابی از عملکرد مدیران آموزش و پرورش 33-30
    • منابع و ماخذ

    قیمت فایل فقط 4,950 تومان

    خرید

    برچسب ها : مقاله  مدیریت آموزشی , تحقیق در مورد مقاله  مدیریت آموزشی , فایل ورد مدیریت آموزشی , تحقیق با عنوان مدیریت آموزشی , دانلود رایگان مقاله آشنایی با مدیریت آموزشی

 

 برای توضیحات بیشتر و دانلود بر روی عنوان زیر کلیک کنید

دانلود رایگان تحقیق مدیریت آموزشی

آیا می توانید از طریق بازاریابی ( همکاری در فروش ) وابسته درآمد کسب کنید؟

آیا می توانید از طریق بازاریابی ( همکاری در فروش ) وابسته درآمد کسب کنید؟ پاسخ کوتاه به این سوال بله است. شرکت های فروش می توانند سود خوبی کسب کنند و شما حتی می توانید به اندازه کسی که تمام وقت کار می کند از خانه خود درآمد کسب کنید. بخاطر داشته باشید که موفقیت با دستیابی به آنچه انتخاب می کنید حاصل نمی شود بلکه با انجام کارهایی که باید انجام شود به طور صحیح و مداوم انجام می شود. این پست را بخوانید تا ببینید همکاری فروش چیست و چگونه می تواند برای شما سودمند باشد. مفهوم اصلی همکاری تجاری هر فعالیتی است که فروش محصول یا خدمات را تسهیل می کند. این کار اغلب توسط افرادی انجام می شود که خود تولید کننده یا صاحب محصول نباشند. تعهد شخصی که قصد کمک به فروش را دارد؛ معرفی محصول کارکردها و برنامه های آن برای ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید یک محصول یا خدمات است. روش های بسیاری برای کار با فروش وجود دارد ، اما بهترین و سودآورترین استفاده از اینترنت است. شما به عنوان یک تبلیغ کننده ، شما محصول را به روش های صحیح تبلیغ می کنید و برای هر فروشی که انجام می دهید ، کمیسیون یا درصدی از فروش دریافت می کنید. همکاری در فروش یک تجارت خانگی ایده آل است ، زیرا برای شروع نیاز به پول زیادی ندارد و نیازی به تولید ، ذخیره و تحویل کالا یا خدمات به دیگران ندارد. در حقیقت ، برای اتصال مشتریان و مصرف کنندگان جدید به مشاغل مختلف ، مبلغی دریافت می کنید.

واقعیت همکاری در فروش چیست؟ همکاری فروش - همکاری تجاری چیست؟

مانند بسیاری از مشاغل مستقر در خانه ، مشکل همکاری در فروش این است که کنفرانس ها و سخنرانی های مربوط به برنامه های ثروت به شما می گویند که می توانید در مدت زمان کمی با حداقل تلاش درآمد کسب کنید. برخی از برنامه های وابسته به شما می گویند که فقط با 3 کلیک می توانید صدها هزار دلار در ماه درآمد کسب کنید. برخی همچنین می گویند که می توانید سایت خود را تنظیم کرده و سپس آن را رها کنید تا حساب بانکی خود را دوباره پر کنید. واقعیت همکاری در فروش مانند بسیاری از کارهای خانگی دیگر است ، تعداد معدودی از افراد وجود دارد که می توانند از این طریق درآمد خوبی کسب کنند ، افرادی هستند که به اندازه کافی موفق هستند تا به اهداف خود برسند و تعداد زیادی هم هستند که پول کمی کسب می کنند. در نتیجه ، سوال اصلی این نیست که آیا شریک فروش واقعاً سود خوبی کسب می کند ، بلکه آیا شما می توانید موفق شوید یا خیر. این بستگی به شما دارد ، اما در اینجا نکاتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

طرفداران همکاری فروش همکاری فروش - مزایای همکاری در فروش

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، جنبه های مثبت زیادی در همکاری در فروش وجود دارد که آن را به یک انتخاب تجاری عالی تبدیل می کند. آنها شامل موارد زیر هستند: قیمت شروع پایین: به اکثر برنامه های وابسته رایگان بپیوندید. در نتیجه ، هزینه های شما معمولاً مربوط به روشهای بازاریابی است که شما استفاده می کنید. تولید محصول یا خدمات ضروری نیست. نیازی به ذخیره و حمل و نقل محصولات نیست. شما می توانید در هر زمان و هر کجا که دسترسی به اینترنت داشته باشید کار کنید. بسته به نحوه فروش برنامه وابسته خود ، ممکن است درآمد منفعل داشته باشید. می توان آن را به یک مشاغل خانگی در حال انجام و یا یک جریان درآمد اضافی اضافه کرد. این ایده آل برای وبلاگ نویسان ، مربیان ، کارآفرینان اطلاعات و هرکسی است که دارای وب سایت باشد.

مخالفان همکاری در فروش همکاری فروش - مضرات همکاری در فروش

کسب درآمد از همکاری در فروش دارای چالش هایی است که عبارتند از: ایجاد ترافیک (بازدید کنندگان سایت) ، که منجر به درآمد می شود ، مدت زمان زیادی طول می کشد. همکاری شما می تواند به سرقت برود. به این ترتیب ، شما برای مراجعه به افرادی که می کنید اعتبار نمی گیرید. نقاب زدن URL می تواند به جلوگیری از این امر کمک کند. همکاری ضعیف می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. برای جلوگیری از این اتفاق ، باید مراقب باشید و مشاغل با کیفیتی را برای همکاری با آنها انتخاب کنید. شما هیچ کنترلی بر کیفیت محصول ، خدمات یا نحوه انجام کار خود ندارید. برخی از شرکت ها به شما مبلغی پرداخت نمی کنند. البته روش هایی وجود دارد که می توانید برنامه های همکاری مناسب فروش را انتخاب کنید. وقتی چیزی غیر عادی پیش آمد ، آنها باید درباره موقعیتشان تجدید نظر کنند. شما می توانید مطمئن باشید که بسیاری از افراد این برنامه را تبلیغ می کنند. مشتریان متعلق به معامله گران است. آمار به شما می گوید که چند محصول را فروخته است ، اما در بیشتر موارد شما تصوری ندارید که چه کسی آن را فروخته است. در نتیجه فروش مجدد بازاریابی دشوار خواهد بود.

چگونه در همکاری در فروش موفق باشیم همکاری در فروش - چگونه در همکاری در فروش موفق شویم

همکاری در فروش دشوار نیست ، اما برای دستیابی به درآمد قابل توجهی نیاز به دانش ، برنامه ریزی و تلاش های هماهنگ دارد. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از همکاری موفقیت آمیز در فروش خود انجام دهید. با یادگیری در مورد همکاری در فروش و مراحلی که برای موفقیت لازم است انجام دهید. فقط در فروش کالاها و خدمات با کیفیت همکاری می کند. در حقیقت ، بهتر است ابتدا آنها را خریداری کنید تا بتوانید کیفیت آنها را بررسی کنید. در مورد محصول یا خدمتی که تبلیغ می کنید قضاوت خواهید شد. در نتیجه ، شما باید نه تنها بر درآمدزایی ، بلکه بر کیفیت نیز تمرکز کنید. برنامه ای را که در حال کار بر روی آن هستید تحقیق کنید تا دریابید که چه موقع و چگونه پرداخت می شوید. همچنین به دنبال مسائل مهم مالی باشید که به شما کمک می کند تا برنامه خوب باشد. برای فروش مواردی که مربوط به موقعیت شما یا محتوای شما در وب سایت یا وبلاگ شما باشد همکاری کنید. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد اسکیت بورد می نویسید ، به اشتراک گذاشتن پیوندهای مربوط به موتور سیکلت یا کیف های جدید ممکن است مناسب نباشد. تبلیغات خود را ترکیب و متناسب کنید تا با لینک های متعدد بازدید کننده خود را آزار ندهید. پیوندهای همکاری که با تصویر همراه هستند ، بهترین نرخ کلیک را دارند. همیشه اتصالات خود را با فروش بازدید کننده روشن کنید. احتمالاً بیشتر بازدید کنندگان درک خواهند کرد که تبلیغات تصویر درآمد برای شما ایجاد می کند ، اما اگر در مورد یک محصول بنویسید و آن را به دیگران توصیه کنید ، برای خوانندگان خود پیامی ارسال می کنید که از آنچه ارسال می کنید ، درآمد کسب می کنید. این امر باعث می شود که شما با خوانندگان خود شفاف و صادق باشید. بازار ، بازار ، بازار. برای لذت بردن از مزایای بازاریابی وابسته و جذب افراد به وب سایت و وبلاگ خود ، فقط روی SEO و رسانه های اجتماعی تمرکز نکنید. دریابید که بازار هدف شما چیست ، جایی که می توانید آنها را پیدا کنید و چگونه می توانید آنها را به سایت خود جذب کنید. لیستی از ایمیل های مردم تهیه کنید. موفق ترین افراد در این نوع فروش از ایمیل استفاده می کنند. این مسئله را نادیده نگیرید ، بازاریابی الکترونیکی می تواند سود شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. استفاده از یک صفحه اصلی و سیستم قیف را برای بازاریابی مشاغل خود در نظر بگیرید. با یک پیشنهاد قانع کننده ، مشتریان بالقوه را به لیست ایمیل خود جذب کنید. به این ترتیب می توانید صفحه ای از محصولاتی را که می فروشید برای آنها ارسال کنید. در سیستم نامه الکترونیکی خود می توانید پیشنهادات رایگان و فروش بیشتری ارائه دهید. موفقیت برنامه بازاریابی وابسته خود را مرور کنید. به خصوص اگر چندین برنامه داشته باشید یا از دیگر انواع تبلیغات مانند Google AdSense برای درآمدزایی استفاده کنید. بعضی اوقات تبلیغات بیش از حد می تواند باعث شود وب سایت شما سطحی به نظر برسد و خوانندگان را تحریک کند. در نتیجه باعث کاهش کارایی شما می شود. قبل از شروع فروش سهام اینترنتی ، مواردی را یاد بگیرید که به شما در موفقیت در بازاریابی کمک می کند. مهمتر از همه ، اگر می خواهید همکاری فروش را به عنوان یک تجارت ادامه دهید یا همکاری فروش را به تجارت فعلی خود اضافه کنید ، بدانید که سریع و خودکار نیست و بدون تلاش کافی کار نخواهد کرد. مانند همه مشاغل خانگی ، شما به یک برنامه روزانه برای درآمدزایی آنلاین نیاز دارید. به طور کلی ، شانس شما برای درآمدزایی از برنامه های بازاریابی وابسته از سایر مشاغل آنلاین اینترنتی بیشتر یا کمتر نیست. موفقیت شما بستگی به این دارد که چقدر می توانید برنامه بازاریابی وابسته خود را عملی کنید.